Մեջքի ցավի գաղտնիքը ձեր ոտքերում է. 10 վարժություն, որոնք ամեն բան կկարգավորեն

Մեջքի ցավը լուրջ խնդիր է, որը միլիոնավոր մարդկանց համար խնդիր է աշխարհով մեկ։ Դրա պատճառը հիմնականում վնասվածքներն են, սխալ կեցվածքը կամ նստակյաց աշխատանքը։

Մեր ոտքերը շատ կարևոր դեր են խաղում մեր հավասարակշռության, շարժման և դիրքի մեջ, այդ պատճառով շատ կարևոր է դրանք մարզավիճակում պահելը։ Ոտքերի սխալ խնամքը կարող են խնդիրներ առաջացնել, որի արդյունքում էլ անխուսափելի են դառնում ողնաշարի խնդիրները։

Այսօր EnterTrain-ը ձեզ մի քանի պարզ վարժություն կներկայացնի, որոնք կպահեն մեջքի մկաններն ու կեցվածքը և կթեթևացնեն մեջքի ներքևի հատվածի ցավերը։

Մատները

Նստեք աթոռին և ձախ ոտքը դրեք աջ կոնքին։ Աջ ձեռքով վերցրեք մատները և թափահարեք բոլոր ուղղություններոբ և ձգեք մոտավորապես 10 վայրկյան դեպի կողքերը։ Կրկնեք երեք անգամ յուրաքանչյուր ոտքի համար։

Քայլք մատների վրա

Փորձեք քայլել ոտքի մատների վրա 20 վայրկյան՝ օրական հինգ անգամ. Դա կուժեղացնի ձեր մկանները և ոտքերի ջլերը և կթեթևացնի մեջքի ցավը։

Մատների սեղմում

Ոտքի մատներին սեղմելը կուժեղացնի արյան շրջանառությունը և կթուլացնի մեջքի ցավը։ Ծալեք ոտքերը կանգնած ժամանակ և փորձեք մատներով հասնել հատակին, որքան որ դա հնարավոր է։ Այդ դիրքով մնացեք երեք վայրկյան, հետո կրկնեք դա ևս 10 անգամ։ Վարժությունը կրկնեք օրական երեք անգամ։

Մատիտ կամ գրիչ ոտքերի համար

Կանգնեք և մի քիչ ծալեք ծնկները, հետո փորձեք գետնից բարձրացնել մատիտը։ Մատիտը 10 վայրկյան պահեք մատներով և կրկնեք դա հինգ անգամ՝ շաբաթական 2-3 անգամ։

Շրջաններ՝ կոճերով

Մահճակալին պառկեք մեջքի վրա, հետո ոտքը վերև բարձրացրեք և կոճը շուռ տվեք 10-15 վայրրկյան։ Հետո նույնը արեք հակառակ ուղղությամբ։ Նույնը կրկնեք մյուս ոտքով։ Այս վարժությունը կթեթևացնի կոճերի, ծնկների, կոնքազդրային համակարգի ցավերը։

Ձգեք կրունկի ջլերը

Դեմքով դեպի պատը կանգնեք և աջ ոտքը ձգեք ձեր առջև, հետո ծալեք աջ ծունկը և կոնքերը առաջ բերեք։ Այսպես պահեք 30 վայրկյան։ Նույնը կրկնեք մյուս ոտքով։

Կրունկի ձգում

Նստեք հատակին և ոտքերից մեկը դրեք ձեր առջև, հետո ծալեք մյուս դրեք կոնքի տակ։ Հիմա ձգվեք և բռնեք ոտքի մատները։ Կրկնեք դա մյուս ոտքի հետ էլ։

Ոտքերի մերսում

Թենիսի գնդակը դրեք ձեր ոտնաթաթի տակ և գնդակը հետ ու առաջ տարեք՝ ամեն օր, մի քանի րոպե։

Նյութը հրապարակման պատրաստեց EnterTrain

Տեղեկացրե՛ք Ձեր մտերիմներին

Ամենակարդացված

Ինչպես ազատվել կոնքերի՝ ներսի հատվածում հարվելուց
Աշխարհի միակ վեցյակ աղջիկների կյանքը 30 տարի անց
Հոգեբանական 7 խորամանկ հարց, որոնք կսովորեցնեն ձեզ գրքի նման «կարդալ» մարդկանց
Հայ ամենաոճային մայրիկների հնգյակը (լուսանկարներ)
Ինչպես արագ վերացնել լորձն ու խորխը կոկորդից և կրծքավանդակից (ակնթարթային արդյունք)
Ամեն օր մենք թույն ենք ուտում. Ինչպե՞ս տարբերել ԳՄՕ-ով հարստացված լոլիկները բնականներից
Սոսո Պավլիաշվիլին ցույց է տվել, թե ինչպիսի տեսք ունի իր կինն առանց շպարի. երկրպագուները հիացած են
Երկրպագուները շոկի մեջ են նրանից, թե ինչ տեսք ունի աշխարհի ամենագեղեցիկ տղամարդու ընտրյալը
Հագուստի 10 պարագաներ, որոնք տղամարդիկ պաշտում են տեսնել կանանց հագուստի վրա

Վերջին լուրեր

Ինչպես են սեր խոստովանում Կենդանակերպի տարբեր նշանները
10 գաղտնիք ոճաբաններից․ ինչպես հարուստ տեսք ունենալ
13 զարմանալի փաստ՝ ապրիլին ծնված մարդկանց մասին
Պարզ հոգեբանական-երկրաչափական թեստ, որը 90% ճշգրտությամբ բացահայտում է ձեր բնավորության ուժեղ և թույլ կողմերը
Ինչպես իմանալ` ով է գաղտնալսում Ձեր հեռախոսը
Կենդանակերպի 5 ամենամեծամիտ նշանները
Ինչպես ազատվել ատամնափառից և սպիտակեցնել ատամներն առանց թանկարժեք պրոցեդուրաների
Հզոր նկարազարդումներ, որոնք պատմում են իրականությունը մարդկանց և հասարակության մասին
Քսեք սա կնճիռների, սպիների և դեմքի լաքաների վրա, և չեք հասցնի նկատել՝ ինչպես են վերանում