Մեջքի ցավի գաղտնիքը ձեր ոտքերում է. 10 վարժություն, որոնք ամեն բան կկարգավորեն

Մեջքի ցավը լուրջ խնդիր է, որը միլիոնավոր մարդկանց համար խնդիր է աշխարհով մեկ։ Դրա պատճառը հիմնականում վնասվածքներն են, սխալ կեցվածքը կամ նստակյաց աշխատանքը։

Մեր ոտքերը շատ կարևոր դեր են խաղում մեր հավասարակշռության, շարժման և դիրքի մեջ, այդ պատճառով շատ կարևոր է դրանք մարզավիճակում պահելը։ Ոտքերի սխալ խնամքը կարող են խնդիրներ առաջացնել, որի արդյունքում էլ անխուսափելի են դառնում ողնաշարի խնդիրները։

Այսօր EnterTrain-ը ձեզ մի քանի պարզ վարժություն կներկայացնի, որոնք կպահեն մեջքի մկաններն ու կեցվածքը և կթեթևացնեն մեջքի ներքևի հատվածի ցավերը։

Մատները

Նստեք աթոռին և ձախ ոտքը դրեք աջ կոնքին։ Աջ ձեռքով վերցրեք մատները և թափահարեք բոլոր ուղղություններոբ և ձգեք մոտավորապես 10 վայրկյան դեպի կողքերը։ Կրկնեք երեք անգամ յուրաքանչյուր ոտքի համար։

Քայլք մատների վրա

Փորձեք քայլել ոտքի մատների վրա 20 վայրկյան՝ օրական հինգ անգամ. Դա կուժեղացնի ձեր մկանները և ոտքերի ջլերը և կթեթևացնի մեջքի ցավը։

Մատների սեղմում

Ոտքի մատներին սեղմելը կուժեղացնի արյան շրջանառությունը և կթուլացնի մեջքի ցավը։ Ծալեք ոտքերը կանգնած ժամանակ և փորձեք մատներով հասնել հատակին, որքան որ դա հնարավոր է։ Այդ դիրքով մնացեք երեք վայրկյան, հետո կրկնեք դա ևս 10 անգամ։ Վարժությունը կրկնեք օրական երեք անգամ։

Մատիտ կամ գրիչ ոտքերի համար

Կանգնեք և մի քիչ ծալեք ծնկները, հետո փորձեք գետնից բարձրացնել մատիտը։ Մատիտը 10 վայրկյան պահեք մատներով և կրկնեք դա հինգ անգամ՝ շաբաթական 2-3 անգամ։

Շրջաններ՝ կոճերով

Մահճակալին պառկեք մեջքի վրա, հետո ոտքը վերև բարձրացրեք և կոճը շուռ տվեք 10-15 վայրրկյան։ Հետո նույնը արեք հակառակ ուղղությամբ։ Նույնը կրկնեք մյուս ոտքով։ Այս վարժությունը կթեթևացնի կոճերի, ծնկների, կոնքազդրային համակարգի ցավերը։

Ձգեք կրունկի ջլերը

Դեմքով դեպի պատը կանգնեք և աջ ոտքը ձգեք ձեր առջև, հետո ծալեք աջ ծունկը և կոնքերը առաջ բերեք։ Այսպես պահեք 30 վայրկյան։ Նույնը կրկնեք մյուս ոտքով։

Կրունկի ձգում

Նստեք հատակին և ոտքերից մեկը դրեք ձեր առջև, հետո ծալեք մյուս դրեք կոնքի տակ։ Հիմա ձգվեք և բռնեք ոտքի մատները։ Կրկնեք դա մյուս ոտքի հետ էլ։

Ոտքերի մերսում

Թենիսի գնդակը դրեք ձեր ոտնաթաթի տակ և գնդակը հետ ու առաջ տարեք՝ ամեն օր, մի քանի րոպե։

Նյութը հրապարակման պատրաստեց EnterTrain

Տեղեկացրե՛ք Ձեր մտերիմներին

Ամենակարդացված

14-ամյա աղջիկը բեմ է դուրս եկել և ամաչել. Ժյուրին ծաղրում է նրա երգի ընտրությունը, բայց երբ աղջիկը սկսում է երգել, բոլորն ապշում են…
Ինչպես զուգարան գնալ, երբ ժամանակ չկա. բավարար է այս կետին սեղմելը….
Թեստ. Եկե՛ք ստուգենք ձեր տրամաբանությունը
Թեստ. Կկարողանա՞նք գուշակել, թե Հայաստանի որ մարզից եք դուք
Այս թեստը կպատմի, թե ինչպիսի մարդ եք Դուք. Ո՞ր բառը տեսաք առաջինը
Պատրաստվում ենք Զատիկին. 22 հետաքրքիր գաղափար զատիկի ձվերի ձևավորման համար
Եթե մրգի վրայի պիտակը սկսվում է 8 թվանշանով, երբեք մի գնեք դա. ահա, թե ինչու
30 վառ օրինակ, որոնք ցույց են տալիս, թե ինչպես են մեզ խաբում Հոլիվուդում
Տարրական թեստ աշխարհագրությունից, որը քչերն են կարողանում անսխալ անցնել

Վերջին լուրեր

Շպարվելու 8 խորհուրդ, որոնց հետևելով դուք մոդելի կնմանվեք
«Դեմքի լուրջ արտահայտությունը դեռ խելքի նշան չէ». 20 մտքեր այն մասին, որ չափազանց լուրջ ապրելը տխուր է
Հայաստանի եղանակի տեսությունը մոտակա օրերին
Փոքրիկ թեստ կանանց համար. ցանկից ընտրիր տղամարդուն և կարդա պատասխանը
Ջեյսոն Մոմոան հրաժեշտ է տվել մորուքին և նախկին կերպարին. և այդ ամենը միայն հանուն երեխաների և ապագայի
Սալմա Հայեքի ամուսինը 100 միլիոն եվրո է նվիրաբերել Փարիզի Աստվածամոր տաճարի վերականգնման համար
Թեթև զգեստներ և սպորտային կոշիկ. 2019 թվականի հիթը
Սամվել Կարապետյանի դուստրը ամուսնալուծությունից հետո առաջին անգամ հարցազրույց է տվել
Կարտոֆիլ՝ ֆրանսիական ձևով. աննկարագրելի համեղ, հագեցնող և օգտակար