Նիհարելու 9 գաղտնիք, որոնց մասին գիտեն գիտնականները և թաքցնում են սննդաբանները

Օձը փոխակերպման սուրբ խորհրդանիշն է դեռ հին ժամանակներից ի վեր։ Փոխվելու և աճելու համար նա պետք է փոխի կաշին։ Այդ պրոցեսն այնքան էլ հաճելի չէ և նույնիսկ՝ ցավոտ է, սակայն արդյունքում նա ավելի ուժեղ և առողջ է դառնում։

Եթե ցանկանում ես նիհարել, փոխել մարմինդ, պետք է ամբողջովին փոխես սովորություններդ։

Քեզ մոտ կստացվի, կարևորը սկսելն է։ Որպեսզի կիլոգրամները վերջապես սկսեն անհետանալ, պետք է փոխեք ձեր մոտեցումը նիհարելու նկատմամբ։ Այն, ինչ այսօր ներկայացնում է EnterTrain-ը, իրոք զարմանալի է։

Ինչպես սկսել նիհարել

1. Մեզ երկար ժամանակ սովորեցրել են հաշվել կալորիաները։ Իրականում, մարմնի քաշը նվազեցնելու համար պետք է կարգի բերել օրական օգտագործվող ածխաջրերի նորման։ Պետք է ավելի շատ ճարպեր և սպիտակուզներ ուտել, ածխաջրերը թողնել։ Սաղմոն, սարդինա, հարինգ, ընդեղեն, ավոկադո, միս, ձու. այս բոլոր մթերքները կնպաստեն օրգանիզմում օմեգա–6 և օմեգա–3 ճարպաթթուների բալանսին։ Սա կկարգավորի ինսուլին հորմոնի արտադրությունն օրգանիզմում և կդադարի ճարպերի կուտակումը։

2. Ինչու՞ է այդքան դժվար քաղցրից հրաժարվելը։ Քանի որ շատ հաճախ ինսուլինի մակարդակը նորմալ չէ։ Քղացրակերների համար ելքը մեկն է. անցնել ճիշտ սննդակարգի։ Շատ կարևոր է հաճախակի բրոկոլի ուտելը և այլ կանաչ բանջարեղեններ, կանաչի, դրանց մեջ քրոմ կա, որը բնական ճանապարհով կրճատում է քաղցրի նկատմամբ ցանկությունը։

3. Ինչպե՞ս հասցնել ամեն գործ և ճիշտ սնվել միևնույն ժամանակ։ Այստեղ ռեժիմ և համակարգ է անհրաժեշտ։ Ամենից ճիշտը շաբաթվա մթերքները նախօրոք գնելն է՝ ամեն օրվա մենյուն հաշվի առնելով։ Շատ հարմար է ամեն օրվա ուտելիքն առանձին փաթեթավորելը. այդպես դուք ավել չեք ուտի։

4. Սննդակարգի սկզբի համար օգտագործեք ձեր հեռախոսի հիշեցման գործառույթը։ Պետք է ուտել ամեն չորս ժամը մեկ. Այդ ժամանակ օրգանիզմը սննդարար նյութերի պակաս չի զգա։ Անհրաժեշտ է նաև բավարար քանակությամբ ջուր խմել. այստեղ նույնպես հիշեցումները ձեզ կօգնեն։

5. Ֆիզիկական մարզումների հաջողության գրավականը դրանց կանոնավորությունն է։ Ավելի լավ է մի քիչ, բայց ամեն օր, քան շաբաթական երկու անգամ՝ ուժասպառ լինելով։ Օրական երեսուն րոպեն լրիվ բավական է կազմվածքը կարգի բերելու համար։

6. Մենք սպասում ենք, թե երբ է գալու ժամանակը, իսկ ժամանակը միայն գնում է։ Շատ բան կախված է այն միջավայրից, որում մենք ապրում ենք, այն մարդկանցից, ում հետ շփվում ենք։ Նիհարելու համար պետք է ձեզ հեռու պահեք գայթակղություններից և ժամանակին պատրաստեք դիետիկ ուտեստները։ Ինչ որ բան ստանալու համար, մի ուրիշ բանից պետք է հրաժարվել։ Շատերը նույնիսկ ընկերներին են կորցնում, որոնք չեն կիսում իրենց սննդային նախընտրությունները։

7. Ուտելիքից կախվածություն իրոք գոյություն ունի։ Ամեն անգամ, երբ դու պարգևատրում ես քեզ ուտելիքով և չափից շատ ես ուտում, ուղեղը դա հիշում է. հաճույքի դոֆամին հորմոնն է արտադրվում։ Հաջորդ անգամ, երբ դու որոշես հրաժարվել քաղցրից կամ փոքրացնես լազանյայի չափաբաժինը, դոֆամին չի արտադրվի և օրգանիզմը վատ կզգա։

8. Այսպիսի մի տեսություն կա ծովախեցգետիններով դույլի մասին։ Խեցգետիններն առանձին կարող են դուրս գալ դույլից, բայց երբ նրանք միասին են այնտեղ, մեկը փորձում է վեր բարձրանալ, մյուսները նրան հետ են հրում իր ցեղակիցների մոտ։ Երբ մարդն ուզում է նիհարել, ընկերներն ասում են, որ միևնույնն է, ոչինչ չի ստացվի և նրան կոնֆետ են հյուրասիրում, սա հենց այն crab bucket-ն է՝ ծովախեցգետիններով դույլի էֆեկտը։

Նիհարել կարգավորված կենսակերպի օգնությամբ՝ միակ ճիշտ ճանապարհն է։ Մի քանի ամսով դիետան չի տա այն արդյունքը, ինչ մեկ տարով սննդակարգի փոփոխությունը։ Հրաժարվել ռաֆինացված քաղցրավենիքներից, թխվածքից, ֆաստֆուդից և ալկոհոլից ոչ միայն նիհարել է նշանակում, այլև ավելի առողջ դառնալ։

Նյութը հրապարակման պատրաստեց EnterTrain

Տեղեկացրե՛ք Ձեր մտերիմներին

Ամենակարդացված

Լավաշով համեղ ռուլետներ. միջուկի 20 տարբերակ
Մեր միջև տարիքային բավական մեծ տարբերություն կար, հիշում եմ, որ նա գերել էր իմ սիրտը. Զառա Սահակյան
7 օրում – 7կգ (չափազանց էֆեկտիվ վարունգային դիետա)
Sunday Times-ը արքայադուստր Դիանայի հայուհի նախատատի՝ Էլիզե Կևորկյանի մասին
Նորաձևության խելահեղ կրողները՝ մեր շրջապատում. նայեք, բայց երբեք չկրկնօրինակեք նրանց
Դուք կզարմանաք, թե ինչ դուրս կգա ձեր աղիներից. սա կերեք 3 օր ընթրիքին
Ահա, թե ինչու Չինաստանում չեն հիվանդանում կրծքի քաղցկեղով. պատճառը մթերքն է, որը մենք օգտակար ենք համարում…
Ճիշտ ու առողջ քաշ. հասակի և զանգվածի աղյուսակ՝ բժիշկների կողմից հաստատված
Ինչ են անում կնոջ ընկերքը ծննդաբերությունից հետո. բժիշկները դա գաղտնի են պահում

Վերջին լուրեր

Մայրը նրան դրեց արկղի մեջ և թողեց փողոցի մեջտեղում. 17 տարի անց նրան ամբողջ աշխարհը ճանաչեց
10 կանացի սովորություններ, որոնք վանում են տղամարդկանց
Կենդանակերպի նշանների համար հարսանիքի ամենահաջող ժամանակը 2019թ.-ին
Ես կպցրի ոտքերիս մեջտեղի երկու մատները. հիմա բարձրակրունկներից ոչ մի խնիր չկա
10 հանճարեղ հայտնագործություններ, որոնք հիանալի հավելում կլինեն ցանկացած խոհանոցում
Օգտագործե՞լ, թե՞ ոչ․ արդյո՞ք տամպոններն անվտանգ են կնոջ առողջության համար
Իմաստուն Օշոյի խաղաքարտերը կհուշեն ձեզ, թե որ ուղղությամբ պետք է շարժվեք
Հյուրանոցների և տուրիստական գործակալությունների 13 հնարք, որոնք մեզ ստիպում են ավելի շատ ծախսել
8 առօրյա գործողություններ, որոնք կարող են վնասել Ձեր ողնաշարը