Հետևեք այս դիետային 2 շաբաթ և կկորցնեք կուտակված ամբողջ ճարպը

EnterTrain-ը ներկայացնում է դիետա ավելորդ կիլոգրամների դեմ պայքարի համար:

 

 

 

 

 

Դիետան տևում է մոտ 2-3 շաբաթ՝ կախված նրանից, թե որքան ես ուզում նիհարել: Այն բաղկացած է 5 փուլից օրվա ընթացքում՝ նախաճաշից առաջ, նախաճաշ, հետճաշիկ, ճաշ և ընթրիք:

1. Օրը սկսեք մեկ բաժակ կիտրոնաջուր խմելով:

2. Նախաճաշի համար օգտագործեք միայն մրգեր կամ բանջարեղեն սմուզի վիճակում: Ինչ էլ ընտրեք, հիմնական բաղադրիչը պետք է հատապտղային լինի: Հատապտղային կոկտեյլից պետք է բացառել ընկուզեղենը և սերմերն առավոտյան ժամերին:

3. Հետճաշիկը պետք է լինի ճաշից առնվազն 3 ժամ առաջ: Կարող եք թարմ մրգեր կամ բանջարեղեն վերցնել կամ չափավոր քանակի ընկուզեղեն ու սերմեր:

4. Ճաշի համար կարող եք ազատորեն ձեզ դուր եկող որևէ բան ընտրել, մի մոռացեք աղցան ներառել (վարունգ, լոլիկ, հազար և այլն):

5. Ճաշի ժամին ըստ ցանկության հատապտուղներ կերեք: Հատապտուղները պետք է օրվա ընթացքում վերջին ուտելիքը լինեն: Օրը սկսեք և ավարտեք հատապտուղներով:

Օրական խմեք առնվազն 8 բաժակ ջուր: Դիետայի ընթացքում սննդակարգից ամբողջովին բացառեք հացը, վերամշակված սննդամթերքը:

Խորհուրդ տրվող սննդակարգ՝
1. Նախաճաշ՝ ամեն օրը սկսեք կիտրոնի հյութով 1 բաժակ տաք ջրով, այն պետք է խմել նաճաշից առնվազն 30 րոպե առաջ:

Հատապտղային կոկտեյլ՝
1/2 բաժակ հապալաս

1 բուռ սպանախ

1 բանան

1/3 բաժակ ջուր

2. Հետճաշիկ՝ խնձոր, 1 բուռ ընկուզեղեն կամ սերմեր կամ բանջարեղեն, օրինակ՝ գազար (2 հատից ոչ ավել): Եթե մի օր խնձոր ուտեք, մյուս օրը գազար վերցրեք:

Շաբաթական մեկ կամ երկու անգամ կարող եք հետճաշիկի համար տնական վարսակով բլիթներ ուտել, բայց ոչ չափից շատ:

3. Ճաշ՝ խորոված կարտոֆիլ, խաշած ձու կամ ձուկ և աղցան՝ համեմված խնձորի քացախով, ձիթապտղի յուղով և մի քիչ աղով:

Միաժամանակ մի կերեք կարտոֆիլ, ձուկ, կերեք կա՛մ մեկը, կա՛մ մյուսը:

4. Ընթրիք՝ մեկ բաժակ հատապտուղներ ըստ ցանկության (ելակ, ազնվամորի, հապալաս, մոշ և այլն):

Նման սննդակարգի հետևեք հաջորդ 2 շաբաթներին և հետևեք, թե ճարպն ինչպես է այրվում:

Նյութը հրապարակման պատրաստեց EnterTrain

Տեղեկացրե՛ք Ձեր մտերիմներին

Ամենակարդացված

Եթե չեք ուզում, որ ձեր երեխաները անդաստիարակ մեծանան, դադարե՛ք կատարել այս 5 սխալները
Լեգենդար Քիանու Ռիվզի ցիտատը, որն ապշելու աստիճանի ճշմարիտ է. «Ատում եմ այն աշխարհը, որտեղ…»
20 մթերք, որոնք «անխղճորեն» այրում են ճարպերը. նիհարելու համար սոված մնալու կարիք չկա
«90-60-90»` պարզ աղցան հավի կրծքամսով և բրոկոլիով․ համից մատներդ հետը կուտես
Ինչու են երեխաները պարտավոր քնած լինել արդեն 21:30-ին. համար մեկ կանոնը բոլոր ծնողների համար
Երեխայի սեռը կանխագուշակելու և հաշվարկելու աղյուսակ. այն ունի 95% ճշտություն
Համեղագույն կարտոֆիլ՝ լցոնված մսով. քեզ պետք կլինի ընդամենը 300 գ. ֆարշ և…
Այս «Ժիգուլին» արտադրվում էր հատուկ Կանադայի համար. տեսեք, թե ինչպիսին է այն
Քնելուց առաջ խմեք այս ըմպելիքը և առավոտյան արթնացեք նիհարած

Վերջին լուրեր

Կենդանակերպի 7 նշան, որոնց հասկանալն ամենադժվարն է
Ինչպես ընտրել ճակատի մազափնջով (չյոլկայով) սանրվածք և ոճային տեսք ունենալ
Գիտական տվյալների համաձայն՝ տատիկներն ու պապիկները, որոնք պահում են իրենց թոռնիկներին, ավելի երկար են ապրում
Նման է հիվանդության. տարօրինակ բաներ, որոնք տեղի են ունենում սիրահարվածների հետ
Ամենապարզ ռուլետի պատրաստման եղանակը․ տրամադրեք ընդամենը 5-10 րոպե
Կնոջ ինքնագնահատականը բարձրացնող ֆիլմեր, որ անպայման արժե դիտել
Բարոյական զարգացածության մակարդակը որոշող պարզ թեստ
Չորս երեխաների մայրը «Նորաձևության դատավճիռ» հաղորդման հերոսուհին է դարձել
Պրեմիերա. Անահիտ Սիմոնյան և Նորո` «Իրար համար»