Ավելորդ քաշի հետ կապված 7 խնդիր, որոնք ոչ մի կերպ կապված չեն արագ սննդի և ծուլության հետ

EnterTrain-ը ներկայացնում է ավելորդ քաշի հետ կապված 7 խնդիր, որոնք ոչ մի կերպ կապված չեն արագ սննդի և ծուլության հետ:

 

 

 

 

 

1. Հորմոնալ փոփոխություններ
Ամբողջ կյանքում կնոջ օրգանիզմը մշտապես փոխվում է, այդ փոփոխությունները կարող են ավելորդ քաշի խնդիր առաջացնել:

Քայլ 1. Աստիճանաբար ավելացրեք ֆիզիկական ծանրաբեռնվածության ծավալը և ինտենսիվությունը: Բազմազան դարձրեք մարզումը, զբաղվեք յոգայով, լողով, ֆիթնեսով, սպորտային խաղերով և այլն:

Քայլ 2. Մի անտեսեք բժշկական խորդակցությունները:

2. Մրգերի նկատմամբ սեր
Մրգերը պարունակում են շատ շաքարներ (գլյուկոզա, ֆրուկտոզա, սախարոզա), ինչն ազդում է կալորիաների քանակի վրա:

Քայլ 1. Վնասակար քաղցրեղենը փոխարինեք մրգերով: Բայց մրգերի դեպքում էլ չափը չանցնեք:

Քայլ 2. Հիշեք, որ մրգերը տարբեր սննդային արժեք ունեն: Ամենաքիչ կալորիաներ պարունակում են կանաչ խնձորը, գրեյպֆրուտը, նուռը, անանասը:

3. Առողջական խնդիրներ
Ստամոքս-աղիքային տրակտի աշխատանքի խախտումը, փորկապությունը, ձվարանների պոլիկիստոզը, վահանաձև գեղձի դիսֆունկցիան կարող են ավելորդ քաշի պատճառ լինել:

Քայլ 1. Հետևեք ֆիզիկական անհարմարություններին, որոնք ամեն օր անհանգստացնում են ավելորդ քաշից բացի:

Քայլ 2. Շտապ մասնագետի դիմեք:

4. Դեղամիջոցների ընդունում
Հակադեպրեսանտները, օրալ հակաբեղմնավորիչները, ստերոիդները և այլ դեղամիջոցներ առավել հաճախ են ավելորդ քաշ առաջացնում:

Քայլ 1. Ուշադիր ուսումնասիրեք յուրաքանչյուր դեղի կողմնակի ազդեցությունները Հետևեք ձեր վիճակին ընդունումը սկսելուց հետո:

Քայլ 2. Եթե կասկածում եք, որ դեղամիջոցն ազդում է ձեր քաշի վրա, մասնագետի դիմեք:

5. Հուզականորեն չափից շատ ուտել

Քայլ 1. Սովորեք տարբերել՝ իսկապես քաղցած եք, թե հուզական ֆոնին եք ուտել ուզում:

Քայլ 2. Սննդին ադեկվատ փոխարինիչ գտեք: Հասկացեք, որ իրականում տոնուսի և լավ տամադրության կարիք ունեք:

6. Սթրես

Քայլ 1. Սովորեք թուլանալ, ամեն օր հանգստացեք, մի քիչ զբաղվեք նրանով, ինչը ձեզ իսկապես հանգստացնում է:

Քայլ 2. Մասնագետի դիմեք:

7. Ոչ լիարժեք քուն

Քայլ 1. Վերանայեք ձեր առաջնայնությունները: Համացանցում ավելի քիչ մնալու, բազմոցին պառկելու կամ հեռուստացույց դիտելու փոխարեն կարող եք քնել:

Քայլ 2. Ռեժիմ պահպանեք: Որքան ուշ եք պառկում քնելու, այնքան պակաս արդյունավետ կլինի ձեր քունը:

Նյութը հրապարակման պատրաստեց EnterTrain

Տեղեկացրե՛ք Ձեր մտերիմներին

Ամենակարդացված

Ինչ են անում կնոջ ընկերքը ծննդաբերությունից հետո. բժիշկները դա գաղտնի են պահում
Ահա, թե ինչու Չինաստանում չեն հիվանդանում կրծքի քաղցկեղով. պատճառը մթերքն է, որը մենք օգտակար ենք համարում…
Դուք կզարմանաք, թե ինչ դուրս կգա ձեր աղիներից. սա կերեք 3 օր ընթրիքին
Աշխարհի ամենահամեղ թխվածքաբլիթը. սա անպայման փորձել է պետք
Անձնական փորձ. Ինչպես 2 շաբաթում նիհարեցի 8 կգ
Ահա, թե ովքեր են աշխարհի 6 ամենահարուստ հայերը
Կլիմաքսի նախանշանները ճանաչելով՝ կարելի է հետաձգել այն․ ահա, թե ինչին պետք է ուշադրություն դարձնեք
Եղունգներիս սոդա քսեցի և տրորեցի, մի քանի րոպեից անհավատալին տեղի ունեցավ․ էժան և արդյունավետ
Լավաշով համեղ ռուլետներ. միջուկի 20 տարբերակ

Վերջին լուրեր

7 ախտանիշ դաշտանի ժամանակ, որոնք նորմալ չեն` թեկուզ դուք դրանց ընտելացել եք
4 երեխաների մայրը գանգատվում էր գլխացավից, իսկ տանջանքների 2-րդ օրը նա մահացավ. բժիշկներն ուզում են, որ դուք մտապահեք ԱՅՍ ախտանիշերը
Բնական թուլացնող միջոց, որը կարող է հեշտությամբ դատարկել աղիները և օրգանիզմից դուրս բերել ավելորդ հեղուկը
Որքա՞ն պետք է քայլել կամ վազել, որպեսզի օգտագործված սննդի կալորիաներն արագ այրվեն. ԱՂՅՈՒՍԱԿ
Հումորասե՞ր ես, թե՞ ձանձրալի. 7 ճշգրիտ հարց, որ կպարզեն հումորի զգացման ձեր մակարդակը
Ինչպես բուժել երակների վարիկոզ լայնացումը լոլիկով
4 վարժություն, որոնք կօգնեն Ձեզ պահպանել հիշողությունն ու տրամաբանությունը մինչև խոր ծերություն
Հարուստ մարդիկ երբեք չեն գնում ԱՅՍ 6 բաները. դու ևս մի՛ գնիր․․․
Սննդամթերքի 8 համադրումներ, որոնք կօգնեն ձեզ արագ նիհարել