Ավելորդ քաշի հետ կապված 7 խնդիր, որոնք ոչ մի կերպ կապված չեն արագ սննդի և ծուլության հետ

EnterTrain-ը ներկայացնում է ավելորդ քաշի հետ կապված 7 խնդիր, որոնք ոչ մի կերպ կապված չեն արագ սննդի և ծուլության հետ:

 

 

 

 

 

1. Հորմոնալ փոփոխություններ
Ամբողջ կյանքում կնոջ օրգանիզմը մշտապես փոխվում է, այդ փոփոխությունները կարող են ավելորդ քաշի խնդիր առաջացնել:

Քայլ 1. Աստիճանաբար ավելացրեք ֆիզիկական ծանրաբեռնվածության ծավալը և ինտենսիվությունը: Բազմազան դարձրեք մարզումը, զբաղվեք յոգայով, լողով, ֆիթնեսով, սպորտային խաղերով և այլն:

Քայլ 2. Մի անտեսեք բժշկական խորդակցությունները:

2. Մրգերի նկատմամբ սեր
Մրգերը պարունակում են շատ շաքարներ (գլյուկոզա, ֆրուկտոզա, սախարոզա), ինչն ազդում է կալորիաների քանակի վրա:

Քայլ 1. Վնասակար քաղցրեղենը փոխարինեք մրգերով: Բայց մրգերի դեպքում էլ չափը չանցնեք:

Քայլ 2. Հիշեք, որ մրգերը տարբեր սննդային արժեք ունեն: Ամենաքիչ կալորիաներ պարունակում են կանաչ խնձորը, գրեյպֆրուտը, նուռը, անանասը:

3. Առողջական խնդիրներ
Ստամոքս-աղիքային տրակտի աշխատանքի խախտումը, փորկապությունը, ձվարանների պոլիկիստոզը, վահանաձև գեղձի դիսֆունկցիան կարող են ավելորդ քաշի պատճառ լինել:

Քայլ 1. Հետևեք ֆիզիկական անհարմարություններին, որոնք ամեն օր անհանգստացնում են ավելորդ քաշից բացի:

Քայլ 2. Շտապ մասնագետի դիմեք:

4. Դեղամիջոցների ընդունում
Հակադեպրեսանտները, օրալ հակաբեղմնավորիչները, ստերոիդները և այլ դեղամիջոցներ առավել հաճախ են ավելորդ քաշ առաջացնում:

Քայլ 1. Ուշադիր ուսումնասիրեք յուրաքանչյուր դեղի կողմնակի ազդեցությունները Հետևեք ձեր վիճակին ընդունումը սկսելուց հետո:

Քայլ 2. Եթե կասկածում եք, որ դեղամիջոցն ազդում է ձեր քաշի վրա, մասնագետի դիմեք:

5. Հուզականորեն չափից շատ ուտել

Քայլ 1. Սովորեք տարբերել՝ իսկապես քաղցած եք, թե հուզական ֆոնին եք ուտել ուզում:

Քայլ 2. Սննդին ադեկվատ փոխարինիչ գտեք: Հասկացեք, որ իրականում տոնուսի և լավ տամադրության կարիք ունեք:

6. Սթրես

Քայլ 1. Սովորեք թուլանալ, ամեն օր հանգստացեք, մի քիչ զբաղվեք նրանով, ինչը ձեզ իսկապես հանգստացնում է:

Քայլ 2. Մասնագետի դիմեք:

7. Ոչ լիարժեք քուն

Քայլ 1. Վերանայեք ձեր առաջնայնությունները: Համացանցում ավելի քիչ մնալու, բազմոցին պառկելու կամ հեռուստացույց դիտելու փոխարեն կարող եք քնել:

Քայլ 2. Ռեժիմ պահպանեք: Որքան ուշ եք պառկում քնելու, այնքան պակաս արդյունավետ կլինի ձեր քունը:

Նյութը հրապարակման պատրաստեց EnterTrain

Տեղեկացրե՛ք Ձեր մտերիմներին

Ամենակարդացված

8 սովորական իրեր, որոնք մենք այնպես չենք օգտագործում, ինչպես նկատի է ունեցել արտադրողը
Կրծկալների 8 գաղտնի հնարքներ, որոնց մասին գիտեն շատ քիչ աղջիկներ
Փեսացուն հարսանեկան արարողության ժամանակ ասաց, որ ուրիշին է սիրում, և հարսնացուն նրան շնորհակալ եղավ․ ահա, թե ինչու․․․
Ոճաբանը չի լսում աղջկան և ամեն դեպքում կտրում է նրա մազերը. ահա թե ինչ է դրանից ստացվում
Կենդանակերպի 6 նշան, ում բարությունից օգտվում են շրջապատի մարդիկ
Եթե դուք ձեր օրն առանց արևածաղկի սերմերի չեք պատկերացնում, ապա անպայման պետք է սա իմանաք
Վաճառքի է հանվել Շառլ Ազնավուրի առանձնատունը եւ ձիթենիների այգին (լուսանկարներ)
Սեպտեմբերի 17-ին օդի ջերմաստիճանը կբարձրանա՝ հասնելով…
Թեստ. Եկե՛ք ստուգենք Ձեր կրթական մակարդակը

Վերջին լուրեր

Փափուկ, հարմարավետ և նորաձև. աշնանային սվիտերների ակտուալ տարբերակներ
«Ծտի կաթ». նրբագույն տորթ, որը հալչում է բերանում
Երևակայության ողջ կախարդանքը 19-ամյա թվային լուսանկարչի նկարներում
Իրականություն դարձած երևակայություն. ինչի է ընդունակ ֆոտոշոփի կախարդանքը
Ինչ նշաններով է կարելի ճանաչել դավաճանությունը. մարդիկ կիսվել են անձնական փորձով
Շորտեր զուգագուլպայի վրայից և էլի մի քանի բաներ, որոնք նյարդայնացնում են տղամարդկանց
Կնոջ արտաքինի թերություններ, որոնք տղամարդիկ չեն էլ նկատում
Ֆրիտատա կամ ձվածեղ իտալական ձևով
Շոկոլադե տորթ, որը պատրաստվում է առանց ջեռոցի. արագ, պարզ ու հասանելի