Դիետա՝ ըստ ճարպային կուտակումների տիպի. սննդակարգ առողջ նիհարելու համար

Ճարպային կուտակումների տարբեր տեսակներ կան: Դրանցից յուրաքանչյուրի համար պետք է անհատական սննդակարագ ընտրել:

EnterTrain-ը ներկայացնում է՝ ինչպես սնվել որոշակի խնդրահարույց մասերից ազատվելու համար: Նաև վարժություններ, որոնք պետք է անել:

 

 

 

Ճարպակալման գինոիդ տեսակ
Ամենաշատը տուժում են հետույքի, ոտքերի և ազդրերի մասերը:

Պետք է ամենաքիչը 5 անգամ ուտել, հիմնական շեշտը պետք է ընթրիքի վրա դնել՝ օրական սննդակարգի 40%-ը: Պետք է ընթրել քնելուց առնվազն 3 ժամ առաջ: Նախաճաշին պետք է բաժին հանել օրական նորմայի 20%-ը, ճաշին՝ 30%-ը, 10%-ը թողնել երկու հետճաշիկներին:

Սննդակարգի հիմքը պետք է լինեն հում և խաշած բանջարեղենն ու մրգերը, շիլաները: Շաբաթական առնվազն 2 անգամ պետք է ձուկ ուտել: Հրաժարվեք մարգարինից, երշիկից, քաղցրեղենից, արագ պատրաստվող ապուրներից, հանեք հավի կաշին, բացառեք սուրճը, ալկոհոլը: Ընկույզը և ձիթապտուղն օգտակար են: Ճարպերի ընդունումը վերահսկեք, բայց դրանիցից մի հրաժարվեք:

Նաև շեշտը դրեք ոտքերի մարզման վրա և կարդիոմարզում արեք:

Անդրոիդային տիպ
Ճարպ է կուտակվում որովայնի, մեջքի, ձեռքերի հատվածում: Ճարպի մեծ մասը կուտակվում է ներքին օրգաններում՝ հանգեցնելով բարձր ճնշման, շաքարային դիաբետի, անպտղության:

Նորմալացրեք սննդակարգը՝ նախաճաշին հատկացնելով օրական նորմայի 40%-ը, ճաշին՝ 30%-ը, ընթրիքին՝ 20%-ը: 10%-ը թողեք երկու հետճաշիկի համար: Նախաճաշեք ծանր ածխաջրերով հարուստ սննդով: Ցերեկը կերեք անյուղ միս և ձուկ, խաշած կամ թարմ բանջարեղեն, մրգեր: Ապուրները և ռագուն ողջունելի են:

Մարզվելիս փորի վարժություն արեք: Գետնին պառկած միաժամաակ բարձրացրեք կորպուսը և ոտքերը: Ուժային ծանրաբեռնվածությունը հարմար կլինի:

Համակցված տիպ
Ճարպը կուտակվում է հավասարաչափ ոտքերում, ձեռքերում, փորում, ազդրերում, մեջքին:

Պետք է համաչափ սնվել: Ուտելու 3 անգամների համար հատկացրու սննդի 25-ական %-ը, 2 հետճաշիկին՝ 12,5-ական %-ը: Օական 1,5-2 լ հեղուկ օգտագործիր: Սահմանափակիր աղի օգտագործումը: Կեր միս, ձուկ, թռչնամիս, շիլաներ, հատիկեղեն, ձու:

Համալիր վարժություններ արեք:

Նախքան նիհարել սկսելը՝ բժշկի դիմիր:

Նյութը հրապարակման պատրաստեց EnterTrain

Տեղեկացրե՛ք Ձեր մտերիմներին

Ամենակարդացված

«Սովորեք ոչ մեկին ոչինչ չպատմել: Այդ ժամանակ ամեն ինչ լավ կլինի». Բեռնարդ Շոուի 25 լավագույն ցիտատները
Թեստ. Ի՞նչ դիագնոզ կդներ ձեզ Զիգմունդ Ֆրեյդը
Փախլավայի կամ գաթայի ընտիր խմոր․ համեղ, խրթխրթան, բերանում հալչող (տեսանյութ)
«Ամուսնացի’ր, ինչ էլ որ լինի․ եթե լավ կին հանդիպի, կլինես բացառություն, իսկ եթե վատը` կդառնաս փիլիսոփա». մեծագույն փիլիսոփա Սոկրատեսի 15 մտքերը, որ կսովորեցնեն ապրելու կանոնները
ԱՄՆ-ում խորովածի ծխի պատճառով հայի տուն ժամանած հրշեջներին ներս են հրավիրել, լա՜վ պատիվ տվել ու ճանապարհել (ֆոտո)
«Խելացի մարդիկ հազվադեպ են երջանիկ լինում». Էռնեստ Հեմինգուեյի հանճարեղ մտքերից
«Եթե երկիրը սխալ կառավարես, բոլոր խելացի մարդիկ կհեռանան». Սինգապուրը աղքատ փլատակներից ամենազարգացած երկրներից մեկը դարձրած Լի Քուան Յուի ցիտատները
Այս հրաշք միջոցի 4 ճաշի գդալը կօգնի վերացնել զարկերակների խցանումը և բարձր ճնշումը
«Երբեք մի կիսվեք գաղտնիքներով, դա ձեզ կոչնչացնի». Հնդիկ իմաստուն Չանակիայի 15 հանճարեղ մտքերը

Վերջին լուրեր

Ահա, թե ինչու չարժե գնումներ կատարել համացանցով
Արքայական տորթի պարզ բաղադրատոմս
Գայանե Ասլամազյանը նոր ֆոտոշարք է հրապարակել ԱՄՆ-ից
Յոթ խնդիր, որոնց դեմ բանանը կպայքարի ցանկացած դեղահաբից ավելի լավ
«Երբեք մի վիճեք տգեղ մարդկանց հետ, նրանք կորցնելու ոչինչ չունեն»․ Ռոբին Ուիլյամսի 11 ամենադիպուկ մտքերը, որոնք կհուզեն յուրաքանչյուրի սիրտը
«Իմ կյանք, իմ գանձ, ծնունդդ շնորհավոր»․ Վաչե Թովմասյանի դուստրը դարձավ 3 տարեկան
«Համատեղ կյանքի 30-ամյակին կպսակադրվենք եկեղեցում». Արամո եւ Էմմա
«Ոչինչ կնոջն ավելի գեղեցիկ չի դարձնում, քան հավատը, որ ինքը գեղեցիկ է». ինչ էր ասում Սոֆի Լորենը գեղեցկության, տղամարդկանց և սիրո մասին
Հորմոն, որը պահպանում է երիտասարդությունը. բնական հաբ ծերության դեմ