Դիետա՝ ըստ ճարպային կուտակումների տիպի. սննդակարգ առողջ նիհարելու համար

Ճարպային կուտակումների տարբեր տեսակներ կան: Դրանցից յուրաքանչյուրի համար պետք է անհատական սննդակարագ ընտրել:

EnterTrain-ը ներկայացնում է՝ ինչպես սնվել որոշակի խնդրահարույց մասերից ազատվելու համար: Նաև վարժություններ, որոնք պետք է անել:

 

 

 

Ճարպակալման գինոիդ տեսակ
Ամենաշատը տուժում են հետույքի, ոտքերի և ազդրերի մասերը:

Պետք է ամենաքիչը 5 անգամ ուտել, հիմնական շեշտը պետք է ընթրիքի վրա դնել՝ օրական սննդակարգի 40%-ը: Պետք է ընթրել քնելուց առնվազն 3 ժամ առաջ: Նախաճաշին պետք է բաժին հանել օրական նորմայի 20%-ը, ճաշին՝ 30%-ը, 10%-ը թողնել երկու հետճաշիկներին:

Սննդակարգի հիմքը պետք է լինեն հում և խաշած բանջարեղենն ու մրգերը, շիլաները: Շաբաթական առնվազն 2 անգամ պետք է ձուկ ուտել: Հրաժարվեք մարգարինից, երշիկից, քաղցրեղենից, արագ պատրաստվող ապուրներից, հանեք հավի կաշին, բացառեք սուրճը, ալկոհոլը: Ընկույզը և ձիթապտուղն օգտակար են: Ճարպերի ընդունումը վերահսկեք, բայց դրանիցից մի հրաժարվեք:

Նաև շեշտը դրեք ոտքերի մարզման վրա և կարդիոմարզում արեք:

Անդրոիդային տիպ
Ճարպ է կուտակվում որովայնի, մեջքի, ձեռքերի հատվածում: Ճարպի մեծ մասը կուտակվում է ներքին օրգաններում՝ հանգեցնելով բարձր ճնշման, շաքարային դիաբետի, անպտղության:

Նորմալացրեք սննդակարգը՝ նախաճաշին հատկացնելով օրական նորմայի 40%-ը, ճաշին՝ 30%-ը, ընթրիքին՝ 20%-ը: 10%-ը թողեք երկու հետճաշիկի համար: Նախաճաշեք ծանր ածխաջրերով հարուստ սննդով: Ցերեկը կերեք անյուղ միս և ձուկ, խաշած կամ թարմ բանջարեղեն, մրգեր: Ապուրները և ռագուն ողջունելի են:

Մարզվելիս փորի վարժություն արեք: Գետնին պառկած միաժամաակ բարձրացրեք կորպուսը և ոտքերը: Ուժային ծանրաբեռնվածությունը հարմար կլինի:

Համակցված տիպ
Ճարպը կուտակվում է հավասարաչափ ոտքերում, ձեռքերում, փորում, ազդրերում, մեջքին:

Պետք է համաչափ սնվել: Ուտելու 3 անգամների համար հատկացրու սննդի 25-ական %-ը, 2 հետճաշիկին՝ 12,5-ական %-ը: Օական 1,5-2 լ հեղուկ օգտագործիր: Սահմանափակիր աղի օգտագործումը: Կեր միս, ձուկ, թռչնամիս, շիլաներ, հատիկեղեն, ձու:

Համալիր վարժություններ արեք:

Նախքան նիհարել սկսելը՝ բժշկի դիմիր:

Նյութը հրապարակման պատրաստեց EnterTrain

Տեղեկացրե՛ք Ձեր մտերիմներին

Ամենակարդացված

Ամենաճշգրիտ հորոսկոպը 2020 թվականի համար
«Կնոջ ու տղամարդու միջև ընկերությունն անհնար է. սեր, ատելություն, կիրք, ցանկություն, բայց ոչ ընկերություն». Օսկար Ուայլդի 20 մտքերը, որոնք պետք է կարդալ ամեն օր
«Երեխայի ուսերին դրված ամենածանր բեռն իր ծնողների չստացված կյանքն է». հոգեբան Գուստավ Յունգի 15 մտքերը կփոխեն ձեր ամբողջ կյանքը
20 հարսնացուներ՝ հարսանեկան շպարից առաջ և հետո
«Որքան պրիմիտիվ է մարդը, այնքան ավելի մեծ կարծիք ունի ինքն իր մասին». Էրիխ Մարիա Ռեմարկի 20 մտքերը, որոնք պետք է հիշել ամբողջ կյանքում
Թեստ. Ո՞վ եք եղել անցած կյանքում
Ժամանակակից էթիկետի ոսկե կանոններ, որոնք պետք է իմանա իրեն հարգող յուրաքանչյուր մարդ
Բոլորին ծանոթ 10 իրավիճակներ, երբ ծնողները, իրենք էլ չգիտակցելով, վնասում են իրենց երեխաներին
Որքան պետք է լինի կնոջ իդեալական քաշն ու հասակը. ճշգրիտ աղյուսակ

Վերջին լուրեր

Թեստ. Ճանաչու՞մ եք հայ գրողների ստեղծագործությունները
Նա 8 ամիս շարունակ ամեն առավոտ գազարի հյութ էր խմում. այն, ինչ պատահեց, անհավատալի է
Թեստ-հանելուկ. ո՞ր ուղղությամբ է նայում ձին՝ Ձե՞ր, թե՞ հակառակ
«Տղամարդուն երկու բան է պետք՝ վտանգ ու խաղ, դրա համար նա ընտրում է ամենավտանգավոր խաղալիքին՝ կնոջը». Ֆրիդրիխ Նիցշեի 20 մտքերը, որոնք պետք է հիշել ամբողջ կյանքում
Շատ բարդ տեսողական թեստ, որին անսխալ կարող են պատասխանել միայն իսկական պերֆեկցիոնիստները
Յուրահատուկ միջոց` մազերի արագ աճի համար. խառնիր ընդամենը 3 բաղադրիչ…
12 խորհուրդ դիմահարդարման վերաբերյալ, որոնք պետք է յուրացնել մինչև 40 տարեկանը
Այս աղջիկն ամեն երեկո ոտքերը դնում է քացախի մեջ. Պատճառն իմանալով՝ Դուք էլ այսպես կանեք
Մարդկանց հետ շփվելու 10 գաղտնիք՝ Դեյլ Քարնեգիից