Ինչպես 5 րոպեում ազատվել ոտքերի ցավից

Մեջքի ցավը կարող է առաջացնել թմրություն և այլ ախտանիշեր, որոնք դժվարացնում են շարժումները, ուստի կարևոր է այդ խնդիրները լուծել՝ ճիշտ վարժություններ անելով:

EnterTrain-ը ներկայացնում է վարժություններ, որոնք կօգնեն 5 րոպեում ազատվել ոտքերի ցավից:

 

 

 

Վարժություններ մեջքի, կոնքազդրային և ծնկի հոդերի համար

Ոտքերն իդեալական են ախտանիշերի բուժման համար, քանի որ կապված են մարմնի մնացած բոլոր մասերի հետ: Ոտքերի բուժումը կարող է օգնել մեղմացնել մեջքի, ազդրերի և ծնկների ցավը՝ մեծացնելով շարժումների հնարավորությունները, ձգելով մկանները և մեծացնելով ճկունությունը:

Ձգում ոտքերի համար:

Նախքան վարժություն սկսելը պետք է ոտքերը տաքացնել: Անհրաժեշտ կլինի ոտքերը պատարաստել որևէ վարժությունից առաջ: Ոտքերի մատները սկսելու հրաշալի միջոց են, քանի որ ունեն ցածր ինտենսիվություն և կարող են հանգստացնել:

Նախ ուղիղ կանգնեք և թեթևակի ծալեք ծնկները: Եթե ծնկի ցավ ունեք, մի կանգնեք ձեզ համար անհարմար դիրքում: Հետո ոտքերի մատներով հատակին դիպեք՝ դրանք դեպի ներս շրջելով: Պահեք այս դիրքը՝ հաշվելով մինչև 3-ը, բաց թողեք և կրկնեք 10 անգամ: Պետք է ձգտեք անել 10/3-ի մի խումբ գոնե օրական մի քանի անգամ:

Քայլք մանտների ծայրերով

Այս վարժությունը կօգնի ամրացնել ոչ միայն ոտքերի մկանները, այլև կոճերը: Կանգնեք մանտների ծայրերի վրա և առանց դադարի գնացեք 20 վայրկյան: Կանգնեք, հանգստացեք 10 վայրկյան և կրկնեք վարժությունը: Կատարեք 5 անգամ՝ ընդհանուր 120 վայրկյան կամ 2 րոպե:

Շրջաններ ոտքերով

Սա ընդհանուր վարժություն է ճկունության համար: Սկզբում այս փոքր վարժությունը կարող է անարդյունէ թվալ, բայց պրակտիկան շարունակելով շարժման շրջանակի և ճկունության ավելացում կզգաք ոտքի կոճերում:

Այս վարժությունը երկու ձևով կարելի է անել: Առաջին՝ պառկեք մեջքի վրա և մի ոտքը բարձրացրեք գլխից վեր կամ կամ որքան կկարողանաք: Բարձրացրած ոտքի կոճը շրջեք 10 հաշվին, հետո այն թեքեք ժամսլաքի հակառակ ուղղությամբ: Մյուս ոտքով կրկնեք:

Կատարման երկրորդ ձև՝ նստեք հատակին, երկու ոտքերը ձգեք ձեր առջև, նույն պտտումներն արեք:

Դիմադրություն ճկմանը

Այս վարժությունը դիմադրության ժապավեն է պահանջում: Ճկմանը դիմադրությունը ոտքերի մկաններն ամրացնելու հրաշալի միջոց է:

Այս վարժությունը կատարելու համար նստեք հատակին՝ ոտքերը ձգելով ձեր առաջ: Ժապավենն ամրացրեք ամուր աթոռի վրա, մյուս ծայրը՝ ոտքերի շուրջը: Հետ քաշվեք, մինչև լարում զգաք և այդ դիրքը պահեք 5 վայրկյան: Բաց թողեք, կրկնեք այնքան, որքան ձեզ հարմար կլինի: Մինչև 5 անգամը պետք է բավարար լինի լավ ձգման համար:

Մատիտներ մատների մեջ

Այս հեշտ և արագ վարժությունը կարելի է անել գործնականում ամեն տեղ: Հանեք կոշիկներն ու գուլպաները, մատիտը դրեք հատակին և այն բարձրացրեք ոտքերի մատներով: Այն այդ դիրքում պահեք 10 վայրկյան, բաց թողեք, կրկնեք: Այս վարժությունը պետք է կրկնեք 5 անգամ ամեն ոտքով և կատարեք օրական 2-3 անգամ:

Նյութը հրապարակման պատրաստեց EnterTrain

Տեղեկացրե՛ք Ձեր մտերիմներին

Ամենակարդացված

Չգործածվող հայերեն բառեր ու ծիծաղելի թարգմանություններ
Ավելի արդյունավետ միջոց նույնիսկ դեղատանը չես գտնի. ոջիլների և անիծների դեմ գերհզոր միջոց
Մինուս 9 կգ՝ 1 ամսում. Ինչպես բարելավել նյութափոխանակությունը և նիհարել չիայի սերմերի օգնությամբ
Եթե Ձեր լեզուն այսպիսի տեսք ունի, ապա շտապ դիմեք բժշկի
10 հոգեկան հիվանդություններ, որոնք քողարկվում են բնավորության սովորական գծերի տակ
Քաղցկեղի 10 նախանշան, որոնք հարկավոր չէ անտեսել
7 տրամաբանական հարցեր, որոնց պատասխանները միայն երեխաներն են գտնում
Ինչպես դեմքի ձևին համապատասխան ճիշտ սանրվածք ընտրել
Ասպիրինով դեմքի դիմակների 7 բաղադրատոմս

Վերջին լուրեր

Սուպեր Սաքո. ամերիկյան շոուշուկայի ռեփեր հայը չի զիջում մրցունակությամբ. տեսահոլովակի պրեմիերա
10 տարածված սխալ, որ անում ենք լոգանք ընդունելիս
Արագ և համեղ բազուկով աղցան․ պատրաստվում է 20 րոպեում
Հարավային Ամերիկայում նոր կենդանատեսակ է հայտնաբերվել
Չինաստանում հայտնաբերվել են հին հայելիներ՝ հանգուցյալներին հանդերձյալ աշխարհ ուղեկցելու համար
Մազերի երկարությունը բացահայտում է կնոջ բնավորության գաղտնիքները․ ինչ սանրվածք եք կրում դուք
Մոռացեք հազի մասին. մանրացրեք բանանը և ավելացրեք այս 2 բաղադրիչը…
«Ինչո՞ւ պետք է մնամ Հայաստանում և հանդուրժեմ ինձ հալածող հայերի պահվածքը». Մագան՝ Տիկ-տոկի թրենդի համար մազերը ներկելու ու փիրսինգ անելու, վատ մեկնաբանությունների և երկիրը լքելու ցանկության մասին
Մենք գալիս ենք Հայաստան. «Լադանիվա» խումբն առաջին անգամ հանդես կգա Երևանում