Ինչպես 5 րոպեում ազատվել ոտքերի ցավից

Մեջքի ցավը կարող է առաջացնել թմրություն և այլ ախտանիշեր, որոնք դժվարացնում են շարժումները, ուստի կարևոր է այդ խնդիրները լուծել՝ ճիշտ վարժություններ անելով:

EnterTrain-ը ներկայացնում է վարժություններ, որոնք կօգնեն 5 րոպեում ազատվել ոտքերի ցավից:

 

 

 

Վարժություններ մեջքի, կոնքազդրային և ծնկի հոդերի համար

Ոտքերն իդեալական են ախտանիշերի բուժման համար, քանի որ կապված են մարմնի մնացած բոլոր մասերի հետ: Ոտքերի բուժումը կարող է օգնել մեղմացնել մեջքի, ազդրերի և ծնկների ցավը՝ մեծացնելով շարժումների հնարավորությունները, ձգելով մկանները և մեծացնելով ճկունությունը:

Ձգում ոտքերի համար:

Նախքան վարժություն սկսելը պետք է ոտքերը տաքացնել: Անհրաժեշտ կլինի ոտքերը պատարաստել որևէ վարժությունից առաջ: Ոտքերի մատները սկսելու հրաշալի միջոց են, քանի որ ունեն ցածր ինտենսիվություն և կարող են հանգստացնել:

Նախ ուղիղ կանգնեք և թեթևակի ծալեք ծնկները: Եթե ծնկի ցավ ունեք, մի կանգնեք ձեզ համար անհարմար դիրքում: Հետո ոտքերի մատներով հատակին դիպեք՝ դրանք դեպի ներս շրջելով: Պահեք այս դիրքը՝ հաշվելով մինչև 3-ը, բաց թողեք և կրկնեք 10 անգամ: Պետք է ձգտեք անել 10/3-ի մի խումբ գոնե օրական մի քանի անգամ:

Քայլք մանտների ծայրերով

Այս վարժությունը կօգնի ամրացնել ոչ միայն ոտքերի մկանները, այլև կոճերը: Կանգնեք մանտների ծայրերի վրա և առանց դադարի գնացեք 20 վայրկյան: Կանգնեք, հանգստացեք 10 վայրկյան և կրկնեք վարժությունը: Կատարեք 5 անգամ՝ ընդհանուր 120 վայրկյան կամ 2 րոպե:

Շրջաններ ոտքերով

Սա ընդհանուր վարժություն է ճկունության համար: Սկզբում այս փոքր վարժությունը կարող է անարդյունէ թվալ, բայց պրակտիկան շարունակելով շարժման շրջանակի և ճկունության ավելացում կզգաք ոտքի կոճերում:

Այս վարժությունը երկու ձևով կարելի է անել: Առաջին՝ պառկեք մեջքի վրա և մի ոտքը բարձրացրեք գլխից վեր կամ կամ որքան կկարողանաք: Բարձրացրած ոտքի կոճը շրջեք 10 հաշվին, հետո այն թեքեք ժամսլաքի հակառակ ուղղությամբ: Մյուս ոտքով կրկնեք:

Կատարման երկրորդ ձև՝ նստեք հատակին, երկու ոտքերը ձգեք ձեր առջև, նույն պտտումներն արեք:

Դիմադրություն ճկմանը

Այս վարժությունը դիմադրության ժապավեն է պահանջում: Ճկմանը դիմադրությունը ոտքերի մկաններն ամրացնելու հրաշալի միջոց է:

Այս վարժությունը կատարելու համար նստեք հատակին՝ ոտքերը ձգելով ձեր առաջ: Ժապավենն ամրացրեք ամուր աթոռի վրա, մյուս ծայրը՝ ոտքերի շուրջը: Հետ քաշվեք, մինչև լարում զգաք և այդ դիրքը պահեք 5 վայրկյան: Բաց թողեք, կրկնեք այնքան, որքան ձեզ հարմար կլինի: Մինչև 5 անգամը պետք է բավարար լինի լավ ձգման համար:

Մատիտներ մատների մեջ

Այս հեշտ և արագ վարժությունը կարելի է անել գործնականում ամեն տեղ: Հանեք կոշիկներն ու գուլպաները, մատիտը դրեք հատակին և այն բարձրացրեք ոտքերի մատներով: Այն այդ դիրքում պահեք 10 վայրկյան, բաց թողեք, կրկնեք: Այս վարժությունը պետք է կրկնեք 5 անգամ ամեն ոտքով և կատարեք օրական 2-3 անգամ:

Նյութը հրապարակման պատրաստեց EnterTrain

Տեղեկացրե՛ք Ձեր մտերիմներին

Ամենակարդացված

Մինուս 9 կգ՝ 1 ամսում. Ինչպես բարելավել նյութափոխանակությունը և նիհարել չիայի սերմերի օգնությամբ
ՍԱ իմանալուց հետո այլևս երբեք ընկույզի միջնապատերը դեն չեք նետի
Եթե Ձեր լեզուն այսպիսի տեսք ունի, ապա շտապ դիմեք բժշկի
Մազերի երկարությունը բացահայտում է կնոջ բնավորության գաղտնիքները․ ինչ սանրվածք եք կրում դուք
10 տարածված սխալ, որ անում ենք լոգանք ընդունելիս
Չգործածվող հայերեն բառեր ու ծիծաղելի թարգմանություններ
Մոռացեք հազի մասին. մանրացրեք բանանը և ավելացրեք այս 2 բաղադրիչը…
Ուշադրություն՝ խիտ արյուն. թաքնված սպառնալիք, որին ենթակա է յուրաքանչյուրը
Որքան պետք է լինի մարմնի իդեալական քաշը՝ կանանց և տղամարդկանց համար

Վերջին լուրեր

10 տարածված սխալ, որ անում ենք լոգանք ընդունելիս
Արագ և համեղ բազուկով աղցան․ պատրաստվում է 20 րոպեում
Հարավային Ամերիկայում նոր կենդանատեսակ է հայտնաբերվել
Չինաստանում հայտնաբերվել են հին հայելիներ՝ հանգուցյալներին հանդերձյալ աշխարհ ուղեկցելու համար
Մազերի երկարությունը բացահայտում է կնոջ բնավորության գաղտնիքները․ ինչ սանրվածք եք կրում դուք
Մոռացեք հազի մասին. մանրացրեք բանանը և ավելացրեք այս 2 բաղադրիչը…
«Ինչո՞ւ պետք է մնամ Հայաստանում և հանդուրժեմ ինձ հալածող հայերի պահվածքը». Մագան՝ Տիկ-տոկի թրենդի համար մազերը ներկելու ու փիրսինգ անելու, վատ մեկնաբանությունների և երկիրը լքելու ցանկության մասին
Մենք գալիս ենք Հայաստան. «Լադանիվա» խումբն առաջին անգամ հանդես կգա Երևանում
Դուք մայիսի՞ն եք ծնվել. ահա, թե ինչ է դա նշանակում